30/12

Inatt har jag & Johan varit tvungen att sova på soffan, det var då inte skönt kan jag säga. Orsaken till att vi sov på soffan var detta;



Om ni ser så har sängen brakat sönder på den sidan johan la sig på!
Jag vet inte hur mycket jag skrattade då jag såg hur sängen var, min älskling har blivit tung! :D
Hahaha nä men den var lite glapp innan så vi väntade bara på att den skulle falla sönder! haha!

Nåja, har just klivit ur duschen och ska snart fara hem till mig. Måste packa lite saker eftersom vi åker mot kiruna imorgon klockan 08.15, kommer vara helt död då jag vaknar. Men själva nyår blir nog trevligt! ;)

Nu ska jag klä på mig sen fara in mot kalix och handla lite!
Och kommer nog inte uppdatera då ja är i Kiruna, men isånnafall GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hahaha fet jääävel! Hev han å banta! :D skämtåsido..

2009-12-30 @ 17:31:43
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0