Don't blame it on me

Godmorgon! Sitter här hos johan och funderar om jag ska göra uppgiften jag har till iv:n. Känns tråkigt och vet inte hur jag ska göra det :o Borde igentligen plugga lite annat också men min ork säger NEJ, och jag lyder den så duktigt så.

suck ....

Jag är så jävla lat så det inte är sant, kommer av lathet. Och vill verkligen inte veta huur slö jag blir då jag skaffar bil. det är ju KATASTROF! ungefär lika mycket katastrof som tjejens BUS i bilden nedan! :o

fy på dig jessica!

kanske att man ska (promenera!!) till solkällan och steka i några minuter, och ja jag ska faktiskt gå dit, hör & häpna gott folk jessica kanske inte är så lat trotts allt (eller är jag det?) även om det är drygt 500 m dit.

Nä vet ni vad?
Nu ska jag klä på mig, även fast der är skönt att sitta i täcket och bara mysa!
skulle vilja hem en sväng, men icket att jag tar mig. Där hade ju ett av alternativen varit att promenera, men måste ju spara på krafterna till pluggandet sen!
Kyss & smisk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0