I promised myself

Hejhej! Har klivit upp 07.00 på en Lördag eftersom jag skulle åka med 08.15 bussen till Luleå. Kan säga att det var väldigt jobbigt, var så grymt trött!
Hittade mig iallafall 2 linnen, en kjol, en tröja concealer & ögonskugga från make up store samt öronhängen och julklapp åt syster. Tog ut mina skor igår och damn vad snygga dom är, dock lite höga men får lära mig att gå lite bättre i dom :P



Ikväll ska jag, Jesper, Johan, Alexandra & Kåkå på hemlig mission, kommer bli jävligt kul om allt går som det ska, hehe ;) Mer tänker jag inte säga! mohaha

Nu ska jag äta CHOKLAD <3 och lägga mig och se en film tills vi ska fara :)
take care!


Kommentarer
Postat av: maiken

jag dör, fyfan vad snygga skor!

2009-12-07 @ 20:14:50
URL: http://maikn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0