if today was your last

Godmorgon! Vaknade upp klockan 7 och hade världens huvudvärk så jag klev upp och tog en ipren och kunde inte somna om efter det!

Idag ska jag ner på stan en sväng och kika på nå kläder tänkte jag, måste även handla mat & lite stuffs på apoteket.
Åker nämligen till kiruna imorrn och blir där över nyår, tror det kommer bli great!

Känner mig dock inte så taggad på att åka buss dit. Så många bussar som kört i diket på sistone :o
Nå de är bäst att chauffören håller sig på vägen annars får han spö!

Var förövrigt till luleå igår. Hittade mig ett par snygga höga stövlar och en tunika typ. Men måste tillbaka till luleå och lämna tillbaka en tröja jag fick i julklapp och tunikan jag köpte igår. Känns inte som om jag kommer använda den så mycket eftersom jag har en liknande hemma, så den åker tillbaka!

Nu ska jag klä på mig och försöka dra ner Johan till kalix, vill få mig en kycklingmacka till frukost, känner att den skulle istta grymt bra i magen just nu, är svin hungrig!

take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0