In my head

Endast två dagar kvar av praktiken på brandstationen, och det suger rejält mycket!
Har haft så himmla kul under denna vecka, fast vi kommer ju tillbaka i maj & då ska vi tillochmed få jobba natt har dom lovat oss!

Men iallafall. Idag har vi fått klättra uppför hävaren med en lina. Men bara Jesper & Jonas som hann, för sen hände det en liten bilolycka utanför brandstationen, fast ingen skadades. Men skulle vara jätte kul och fara ut på en stor och se hur det är. Dom har ju lovat oss att vi får följa med så bara det kan gå nå larm under dom 2 dagarna som är kvar. Så någon kan ju starta en brand eller någonting, bara så vi får komma (A)


Här var hävaren på 16 meter bara, imorgon ska den upp i 32 m! :D



Dom tyckte jag liknade kenny i south park, och kåkå var allmänt snygg i sina stora kläder, haha!

Imorgon ska vi rökdyka och jag längtar som tusan, ska bli grymt roligt!

Nu ska jag lägga mig och se en film och dricka saft :D
take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0