just like a pill

Godmorgon! Idag känner jag mig på mycket bättre humör än igår och det känns grymt skönt!
Har varit skönt att få sova länge idag igen, så jag är utvilad till helgen då jag jobbar.

Idag vet jag inte vad som händer, idol finalen måste ju ses iallafall. Hoppas Calle vinner, fast man vet ju att Erik kommer vinna ändå. men om Erik vinner så kanske Calle blir mer känd, brukar ju alltid vara 2;an som blir större än 1;an i slutändan. Tycker att båda är grymma sångare men Erik känns så fjollig, de är typ alla små fjortisar som röstar så att han ska stanna :P Haha.

Nå men kanske att man går och solar en sväng nu och köper lite gosaker till ikväll
? ;)
Lät ju lite gott med chips & dipp och en cola!

Nåja nu ska jag ta på mig nå kläder sen typ hitta på någonting! :)
Take care!


Ge mig snö, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0