Morning after dark

Igår natt for Jag, Jesper, Kåkå, Johan & Fredrik  till Sandträsk sanatorium i boden.
Vi kom dit och ringde dit guiden som kom och visade oss runt. Var grymt äckligt stället men var inte så rädd som ja trodde jag skulle vara. Man kände sig mer trygg då guiden var med. Vi hörde dörrar öppnades och trodde att vi såg ett och annat. Vi ska nog dit igen nån gång, men denna gång utan guiden för att få adrenalin kicken och bli grymt rädda!



Vi var hemma kring 3 tiden på natten, så jag har sovit till klockan 16.00 idag. Det jobbiga är att jag ska upp klockan 7 och jobba imorgon, så jag kommer vara relativt trött!

Ska ta mig en varm dusch nu och sen lägga mig i sängen och ta det lugnt.
take care!

Kommentarer
Postat av: thessogirl

helt awesome :D jag hade tvingat om att få komma med, om det inte vore för att min mamma skulle förbjuda mig i rädsla om att jag skulle ta med mig något spöke hem :D

2009-12-07 @ 17:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0