the world is the flashing by

Usch vad trött jag är, men vill ändå inte sova ifall jag inte tar mig upp på morgonen. Så blir väl en nosleep kanske?
Är så tröttsamt att kliva upp vid 5 tiden för att sen börja gå klockan 6 till sjukhuset. Behöver det efter längtande jullovet helst nu!

Känner att mina inlägg inte är så givande? Skriver vad jag gör om dagarna som är såååå händelsrika, eller så inte!
Jag gör inget om dagarna förutom att sova, jobba, äta, sitta här och så börjas det om. Inget liv om man säger så.

Men ifall jag får ett gymkort då ja fyller år då .. Då blir det inge sitta och häcka! Då drar jag igång med det "seriösa" heh! Som jag sagt ett antal gånger, fast det brukar gå åt helvete! :P

Nä hujja vad jag sitter och babblar! :P Nu ska jag ladda ner en film som vanligt, take care!

slänger upp en väldigt SNYGG bild på mig & matilda från i sommras!


Kommentarer
Postat av: matilda

Fan vad kul det var;D

2009-12-14 @ 20:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0