Tisdag!

Igår hann jag ej uppdatera eftersom jag i stortsett gick och la mig efter jag kommit hem från praktiken.

Igår på brandstationen fick vi leta varandra i mörker eftersom vi ska veta hur det känns att leta efter någon då det brinner, för att då ser man inte ett skit heller. Var jätte läskigt eftersom man inte visste ifall man skulle slå huvudet i någonting.

Sen så hade vi grymt kul i en jätte tvättmaskin som stog där, Jonas satte sig i den och så började vi snurra den, kan snöra upp en video här nån gång så får ni se hur ful den är. Skrattade tills jag inte fick luft iaf!

Sitter nu och väntar på att jesper ska komma, han lär dyka upp vilken minut som helst!
Men nu ska jag börja ta på mig kläderna och gå ut och vänta!

take care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0