you can make it!

Har just testat mina skor som älsklingen köpte, och dom är GRYMT höga. Haha, jag brukar inte ha några stora problem att gå i klack, men med dom här vinglar jag som jag vet inte vad, haha!

Sitter här och smaskar i mig choklad, har köpt mig 5st 200g för endast 50 spänn, billigt och bra!
Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Skulle igentligen ut på vilda saker inatt men det blev ändrat tills imorrn!

Imorgon på dagen ska jag till luleå med gubben, vi ska kika på lite julklappar och sånt :)

Förövrigt så var sista dagen av praktiken på brandstationen gjord idag. Det suger skit mycket, hade gärna velat stanna där de resterande 2 veckorna som vi har praktik på Akuten, men det går ju icket!

Nå, ska ta och se en film nu, eller kanske idol för engångs skull, inte ofta jag ser idol vet ni :P
Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0