You say nothing, just listen

Dagen på brandstationen har varit grymt rolig har fått skrattat i stort sett hela dagen.
Vi har även fått öva på trafikolycka och vi hade bästa tiden på att ta ut brandmannen.
Fast vi har ju klippt upp hela bilen slagit sönder rutorna och lyft bort taket, sen lyft ut brandmannen på en bår.



Gick inget larm idag på stationen så brandmännen spelade pingis!



Har nyss suttit och kollat på skor och även klickat hem ett par!
Dessa snyggingar kommer komma till mig inom några dagar,




Måste även till haparanda och luleå i helgen, så får se ifall man hittar något.

Nu ska jag gå och ta mig någonting i magen är jätte hungrig! Sen ska jag ta en dusch och lägga mig och se en film tror jag!

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0