don't worry be happy!

Hejhej! Hade minsann tid till att skriva här nu, sitter bara och tråkar så då passar jag på!

Det snöar i massor ute och jag är glad, riktigt jävla glad! Hoppas den stannar kvar nu! Kan ju gärna komma mer snö och is på älven så man kan fara och köra skoter, ta fram snowboarden!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, blir väl att ta det lugnt, kanske sätter mig och pluggar en stund.
Johan ska och lana idag så då får jag sova ensam vilket jag hatar, håller på att sakna ihjäl mig då Johan är och lanar, inte kul! :<

känner mig även sådära nykär i hela kroppen vill bara ligga och kramas & pussas på gubben, och nu då han far iväg kommer jag ju sakna sönder han. Haha!

Nåja, nu ska jag ta på mig nå kläder eftersom jag sitter fortfarande i täcket!
take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0