douh!

Klev nog upp lite för tidigt. Klev upp halv 7 och nu är klockan 7,så nu får jag sitta och föröka fördriva tiden på någonting tills jag ska vara på brandstationen.

Kan meddela att igår sa min syster vad jag skulle få av henne i julklapp .. Bussigt, jäkligt bussigt!
Hon förstör alltid då det gäller att hålla tyst om vad som är i paketen.

T.ex för något år sen då jag fyllde år så hade precis mamma farit och skulle hämta ut mitt paket.
Så kom johanna in i köket och frågade om jag hade fått min telefon?
Det hade jag dock INTE fått, men nu var det ju inget spännade och vänta vad man skulle få!
Så jävla klantigt!

Och förövrigt skulle ja få en volume master av henne, tack tack.

Nu ska jag gå och borsta tänderna sen invänta Jesper och bege mig mot brandstationen!
Take care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0