i'm not ok with that!

Har just varit och duschat efter att Johan masserat mig, har även haft hårinpackning, rakat benen osv och smörjt in mig i jordgubbs bodylotion, känner mig grymt fräsch!

Imorgon jobbar johan kväll så jag vet inte vars & hur jag ska ta mig någonstans. Ids inte sitta i lägenheten och vänta tills Johan slutar & borde gå hem och hämta nå saker, men det är ju det att jag måste hem. Det är ju långt .. jätte långt faktiskt. Speciellt med en bag som vägger ett antal kg!
Mamma & Pappa ska ut till stugan i helgen just därför jag måste gå q:

Just nu tycker jag inte om att mamma ploppat ut mig i december, jag kunde ju ha haft körkort vid det här laget! :<
Får lite smått panik och ångest då jag hör 92;orna som fyller år i Januari säga ; Åh jag fyller 18 om 2 månader ...
Jaha själv fyller man år om 1 månad, jävla skit att fylla år i december! Men jag längtar ju tills jag är 18 iallafall ;)

Nu ska jag tvinga Johan att sova med mig, hatar att ligga själv eller bara vara själv i den här lägenheten .. Huvva!
Nåja godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0