Julklappar

Hejhej! Har just klivit ur duschen och känner mig allt för seg, duschade nog i lite för varmt vatten.
Hade tänkt att jag skulle plugga lite idag men just nu har jag ingen ork till det.
Måste göra 3 prov i veckan + inlämnings uppgifter så jag kommer ha fullt upp. Måste även hinna till banken och baka till öppet hus .. puuh! Kommer ju gå i väggen snart!

Vi är iallafall ledig på fredag, då ska jag till luleå och köpa julklappar, bättre att fara nu då det är mindre folk än vad det är på jul.

Kände att det här var ett alltför onödigt inlägg, men nu vet ni va ja har att göra i veckan så kommer kanske inte vara så aktiv här. Nu ska jag dricka saft och mysa med gubben!

take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0