Måndag

Godmorgon! Har just fixat till håret och sitter nu och läser lite bloggar som tidsfördriv. Börjar 09.50 så de är ju ett tag innan jag börjar. Har en väldigt chill dag, vilket är behövligt, jag är grymt trött!

Måste och köpa en mascara efter skolan & en JULMUST ♥ , seriöst finns det något godare?

Nä nu ska jag mata mina firrar @ facebook, hatar det bögspelet, men vill inte att mina fiskar ska dö, extrem djurvän som jag är, spelar ingen roll om de är animerat eller inte .. Börjar alltid gråta i barnfilmer, de är extra sorgset än otecknade filmer, och JA jag är känslig! Men nu nu nu ska jag gå, Take care!


Kommentarer
Postat av: thessogirl

en film som får mig att bryta ihop totalt är baskethunden, när den dumma pojken tänker lämna hundstackarn på en typ Ö och åker sen iväg i en båt och hunden blir helt ledsen och försöker simma efter. Då sitter jag seriöst å bölar och hatar mänskligheten :(((((((((((( buuhu

2009-11-05 @ 10:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0