morning after dark

Jag är så grymt sugen på dessa skor;

Hög Stövel från Skopunkten.com

Tror faktiskt nästan att jag ska klicka hem dessa snyggingar, skor kan man seriöst aldrig få nog av!
Skulle kunna klicka hem hur många som helst om jag hade råd.

Nåja, känner mig allmänt uppsväld och illamående av allt jag ätit idag. Åt en pizza till middag sen har jag vräkt i mig, godis, chips, julmust osv. Hatar att känna känslan av ångest efter man ätit sig spymätt, men jag kan verkligen inte kontrollera mina intag av sötsaker samt flott. Någon som vet något tips för att få bort sötsuget? :o

Nu ska jag lägga mig under täcket och lägga mig och se en film!
take care!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga skor

2009-11-27 @ 14:13:34
URL: http://gloriousloveely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0