plugg och ännu mera plugg!

Hej! Sitter här och inte gör alltför mycket. Johan har farit och jobbat och slutar inte förrens 10 ikväll så jag vet inte vad jag ska ta mig till hela dagen. Plugga skulle ju vara ett alternativ .. Måste plugga;

• Religion (prov & uppgifter)
• Naturkunskap B (prov)
• Social omsorg (uppgifter)
• Sjukvård (uppgifter)
• Idrott B (uppgifter)

Blir så stressad då dom trycker in allt innan praktiken! Kommer ha praktik först 1 vecka på IVAK, sen en vecka på brandstationen & sen 2 veckor på IVAK igen :) Tror det kommer bli great, är ju intresserad av akutvård osv.

Kanske man borde sätta sig och försöka plugga?
Men först ska jag värma mig en billys, är grymt hungrig!

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0