Söndag

Huvva så trött jag är, mitt huvud värker och jag har ont i magen. Dock inte för att jag är bakis, för drack nästan ingenting igår, var så jävla trött och så kändes det inte värt att dricka mer då nästan alla däckade klockan 9 så det var nyktert för min del.

Har varit och flottat i mig en kyckling pizza från trocadero, och det satt som smäck i magen.
Är jävligt flottig har ätit skräpmat nästan hela lovet! INTE BRA! Blir att träna i veckan.

Känner att jag har mycket som tynger mig och måste få gjort bort de sakerna, helst nu i veckan!

Nåå nu ska jag fara hem en sväng och hämta kläder, sen ta mig en varm dusch och bara slappa hela kvällen, tror nog att jag tankar ner en film. takecare!  /Jessica


Älskar dig gubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0