things about to changes

Har just varit hem och ätit ett skrovmål och gott var det. Har flottat varje dag sen i onsdags vilker är grymt flottigt, men det är ju så himmla gott!

Jag & Johan har städat hans rum, så nu ligger den inte kläder och damm överhela golvet och det är grymt skönt!
Ska gå och ta mig en dusch, sen krypa in i en nybäddad säng, Fan så härligt!

Ni vet skorna som jag la upp i förra inlägget?
Min älskling ska köpa dom åt mig, är överlycklig!

Sen ska jag till Luleå, vill dit i helgen men kanske inte hinner så tar nog det helgen efter det istället.
Har beställt julklappar till mamma & pappa nu, måste bara hitta någonting åt syster & Johan.
men vad jag ska köpa åt syster kan jag dock inte skriva här, eftersom hon är och snokar!

Nog svammlat om det, nu ska jag hoppa in i duschen och sen mysa med älsklingen :)

take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0