Try sleeping with a broken heart

Godmorgon säger jag då klockan är halv 3! Har knappt kunnat sovit inatt pga min jävla förkyldning som inte vill ge efter. Och problemet är att jag jobbar helg i helgen! Jag måste fara, kan inte stanna hemma, om ja nu inte ligger i feber och dundrandes huvudvärk, fast de får vi hoppas att jag inte gör!

Ska snart fara hem till mig, eftersom johan ska nog fara och lana. Så kommer nog ligga i soffan hela dagen och snora sönder mig. Ganska skönt om inte jag hade varit så snorig! :P

Måste fara och plocka ut pappas julklapp som har kommit, har köpt han detta;
Call of duty modern warfare 2, som jag tror han kommer älska! Han är en riktig nörd då det gäller spel.
Och ett + är ju att jag också kommer spela det, kommer nog sitta slickad framför tvn jag med, haha!



Igår innan jag somnade låg jag och tänkte på vad jag skulle vilja ha, och kom fram till att jag vill ha bla detta;



Fast kom inte på så mycket mer, kanske ett gymkort på nova, fast det önskar jag då jag fyller år.
Är bara 25 dagar tills jag fyller år & 27 dagar till julafton! Bara det kan komma lite snö!

Slänger även upp en väldigt snygg bild från nyår 07/08 tror jag det var! :) Bästa nyåret jag varit med om iallafall!



Nu ska jag gå och flotta i mig en billys som frukost!
take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0