you can se my heart beating

Har nyss flottat i mig kladdkaka med glass och gott var det!
Ska hoppa in i duschen snart sen lägga mig och se tv tror jag, känner mig helt slut.

Och min förkyldning har börjat gå ur kroppen nu och den känns grymt skönt. Fast nu har Johan fått förkyldningen och ynklig är han! Så då man tycker synd om han blir han jätte ynklig! Haha, typiskt att killar ska bli så då dom blir sjuka.

Har sett mysteriet på greveholm nyss, det är lätt den bästa julkalandern som har varit!

Imorgon ska jag vara på brandstationen i en vecka, ska bli grymt roligt! Hoppas vi får följa med på något larm och att vi får rökdyka i en stor brand ;)

Nä nu orkar jag inte skriva mera, måste duscha!
Take care!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0