you left me broken

Godmorgon! Jag är pigg som en mört och klockan är 04.00, alltså kommer jag vara död innan skolan ens slutat idag och jag som måste plugga, attans!

Har två prov som måste göras & 5 inlämnings uppgifter, måste börja idag om jag inte är alltför trött.
Skulle även behöva boka in nått spinningpass i veckan om jag hinner, vill börja med det nu då man inte klämmer löjja.
På tal om löjja måste jag till Nyborg idag och hämta ut lönen min, kommer dock inte vara mycket pengar eftersom jag nästan aldrig hann vara där pga allt pluggande, men lite pengar är det ju iaf :)

Nu ska jag gå och ta mig lite mat i magen innan jag hungrar ihjäl mig.
take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0