Bestämt mig

Idag var vi ju på LTU ( luleå tekniska universitet) och var väl inte direkt så givande att gå där. Så det enda vi gjorde där var att åt, sen gick vi till teknikens hus! Man kände sig som ett barn igen och kul var det! ;)
Men allt var så mkt mindre, var ju inte alls jätte stort som det var då man var liten! haha

Har nyss varit hemma och ätit mat, ska snart gå ut på en promenad med Johan, skönt om inte annat. Kanske lättar min mensvärk en aning.

Vet även vad jag ska läsa vidare till efter gymnasiet :) Har tänkt att läsa till en ambulansskötare vilket jag tror kommer bli kanon! Kommer då flytta till Luleå med älsklingen :)

Nu ska jag ta mig nå varma kläder och bege mig ut i kylan!


Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, illa ;)

Min pojkvän vill bli ambulsansköterska :)



Vad bra ^^ Jodå, kanske inte skulle ha valt det om jag hade gått nian igen, men det duger ;p

2009-10-13 @ 19:04:57
URL: http://izabellsoderlund.blogg.se/
Postat av: Bella

Exakt, man får liksom leva med det ^^ Vad gör du annars nu för tiden? :)

2009-10-13 @ 22:09:03
URL: http://izabellsoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0