Fire burning

Tja! har inte uppdaterat här på ett bra tag så jag gör väl det nu då jag inte har så mycket annat för mig.

Ska snart hem och laga mat, makaroner & köttfärssås blir det, vart så extremt sugen på det. Får se om jag lyckas göra så det går att äta. Fast Johan brukar säga att de ja lagar bli gott, så jag litar på det ;) haha

Imorgon blir det nog att bege sig mot Luleå för lite shopping, skulle behöva en massa koftor jeans, skor, och allt möjligt, men det har jag absolut i nte råd till imorrn. Har endast 1100 kr att handla för :P får väl hoppas jag hittar nånting behövligt :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och se nån film innan jag ska hem.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0