Freedom

Gud vad jag längtar tills jag har tagit studenten och bara få börja ett nytt liv! Jag ska inte bo kvar i kalix kan jag meddela er om. Jag har mina mål och mina drömmar om vad jag vill bli och jag ska följa dom till 100 procent!

Ska jag vara ärlig kommer jag inte sakna Kalix någonstans, ska bli skönt att slippa allt skitsnack alla enormt jobbiga människor som bara finns i min vardag och irriterar mig nå så jävulskt.

Men nu är det ju ett tag till studenten och jag kommer inte slappa nånting med skolan, för jag ska gå ut med någolunda betyg och jag vet att jag kommer klara det, men måste bara finna motivationen till det!

År 2010 kommer bli ett sjuhelskota bra år känns det som! Jag ska göra det bästa av det och utnyttja mina chanser jag kommer få, och inte hänga med huvudet för minsta lilla! Ska börja träna igen, köpa gymkort och bli lite mer fit!
Nog för att jag sagt det måånga gånger i bloggen, men jag ska iallafall försöka, att sluta med socker är som att sluta röka för er andra. Jag är verkligen helt beroende av det. Klarar mig inte en dag knappt några timmar utan det och då är det illa, riktigt jävla illa. Det är just därför jag skulle vilja sluta för att må bättre både fysiskt & psykiskt!

Men nu ska jag inte skriva något mer, ska gå ut på en promenad tror jag. Sen ska jag ta en varm och lång dusch och bara slappa! take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0