Haparanda

Godmorgon! Sitter här typ uppe med tuppen? Väldigt sällsynt att se mig vaken så här tidigt kan jag tala om. Men jag ska till haparanda vid 12, och jag längtar som fan till att köpa en korv på ok innan vi far, sen ett flott på max, åh it's wonderful!

Inatt somnade jag kanske vig 6 tiden på morrn, givande? nä, men ska vändaom på dygnet så blir att sova tidigt inatt. Imorgon ska jag laga spagetti & köttfärssås, har varit grymt sugen på det länge. Har typ fått något slags beroende av det. Har som aldrig tyckt om det så jätte jätte mycket, men nu älskar jag det!

Imorgon är det lördag & halloween! Taggad till 1000 är jag och trot det kommer bli en great kväll :)

Nu ska jag sätta upp håret i en svans och ta på mig nå kläder, blir lodis eftersom jag inte får på mig nå jeans än pga min träningsvärk :/ huhu illa va? Igår fick johan hjälpa mig upp från stolen och ner på den, känner mig lite lagomt invalid!
Nå nu ska jag sluta skriva! takecare!
/Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0