I want it that way

Sitter och mumsar i mig en 200g chokladkaka och gott är det! Har även börjat bli beroende av loka, det är ju så jävla gott! Alla smaker är ju gudomliga :>

Måste börja lägga in lite mer bilder här, måste försöka leta rätt på min kameraladdare, som säkert ligger på golvet nånstans under mina kläder..

Imorgon skajag på b4 med några brudar och bara chilla och se idol. Brukar inte följa idol så bra. Och då Camilla är med vill man ju bara skjuta henne, satan så jobbig och pinsam hon är, hon skämmer ju tamigfan ut hela kalix.

Tror jag ska gå ut på en liten promenad nu strax, ska höra om jag får med mig Johan också, men den risken är låg. Nu ska jag lägga mig och se tv ett tag innan jag går ut.

/Jessica


                                                                                      hösten 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0