If today was your last day

Hejhej! Ska snart gå och ta på mig nå kläder till bodypump passet ikväll. Är inte alls taggad, känner mig slö och jätte trött, men det är väl bara att hålla i.

Tror ja ska lägga mig i solariumet några minuter efter det, men har som en känsla att jag kommer somna. Gick ju trotts allt och la mig 08.00, vilket inte vars så smart av mig, men kunde ju inte alls somna.

Måste även försöka leta rätt på min kamera laddare, för kamera ska jag ha på lördag!
Hade ju som velat klä ut mig, men det vart så oplanerat så jag får väl ta det nästa år istället.
Snör upp några outfits som jag kanske skulle kunna tänkas ha nästa år, eller vad jag hade velat ha i år.



take care /Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0