let me hold you one last time

Godkväll folket! Har just kommit hem efter en inte så händelsrik kväll. Vi skulle fara och bowla och hade dragit ihop 10 personer men då fanns det ju såklart ingen bana ledig så det sket sig. Pojkarna började spela på Jacken och skrapade ihop några hundringar. Jag kommer bli helt beroende av det skit spelet efter jag fyllt 18, huvva!

Nu vet jag inte vad man ska hitta på, kanske ska städa Johans rum som ser ut som ett bombnedslag, men får se hur jag kommer göra med den saken, känner mig slö ;)

Nä nu ska jag springa och kissa innan jag dör! Pusss

Kommentarer
Postat av: soppe

Haha, jonas rum har alltid sett ut som ett bombnedslag, jag lovar. Förr i tiden var det sina turtles dockor & bilar haha han var så söt med sina lockar :D

2009-10-27 @ 23:12:39
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: soppe

FAN, johan mena ja

2009-10-27 @ 23:13:00
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0