look a like zombie

Godmorgon! Idag är en sån dag som jag bara vill stanna under täcket hela dagen.
Då jag gick och åt frukost satt jag inlindat i täcket och såg ut och såg hur jävulskt kallt det såg ut som, frost över allt och det var inte så lockande om man säger så, Huvva!

Ska höra med mamma om vi kan fara och köpa uggs idag efter skolan, ska nämligen skicka tillbaka klänningen och skorna jag beställde, orkar inte slösa på sånt jag knappt kommer använda. + att klänningen var förliten och det fanns ingen annan storlek kvar så det sket sig ändå. Och den var ju jätte fin, men men!

Nu ska jag gå och försöka fixa mitt extremt lockiga hår som står ut och alla håll och kanter eftersom jag somnade med blött hår .. GREAT! Har korkskruvar i hela håret och det ser förjävligt ut .. Hatar verkligen mina lockar .. död åt dom! Hade varit så grymt skönt att ha rakt, då hade man kunnat kliva upp typ 15 min innan skolan börja och håret är rakt och fint ..

Nä nu har jag inte tid att skriva!



Kommentarer
Postat av: Bella

Jag går OP :) du då??



Åh, du som har så fina lockar! ^^

2009-10-12 @ 19:10:09
URL: http://izabellsoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0