Slödag

Har inte haft ork till att skriva idag, eftersom jag sovit ungefär till 4. Slö som man är har jag inte gjort så mycket givande under denna kväll, mest har jag tillbringat min tid i sängen och sett film och ätit massa flott!
Och nu har man fet ångest för att jag åt som en gris, men kommer förmodligen inte orka fara och träna imorrn eller varken i veckan heller, fyfy!

Nu ska jag lägga mig i sängen med älsklingen och se nån film innan vi ska sova, men kommer förmodligen slockna mitt i filmen som vanligt! nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, det är fett kul att lyssna på ;D

"Åh, men kolla mig då!"

"Men du har ju inget, kolla här!!"

2009-10-11 @ 11:15:11
URL: http://izabellsoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0