Sweet dreams

Hejhej! Har just ätit frukost och klockan är halv 4. Har vänt om på dygnet helt och hållet. Inatt klockan 3 så gick jag och bakade scones, vilket satt enormt bra i magen nu på morrn!

Jag ska snart fara och övningsköra en sväng sen ska jag nog och sola om jag hinner och ids. Ska nog även ta en promenad, ska höra om man får med sig Johan. Fast igentligen ville jag ju fara och simma, men kanske gör det imorrn istället.
Har iaf bars imorrn som jag ser framemot. Har inte varit och tränat på det passet på 1 år tror jag så det ska bli skönt att få träna det :)

Nu ska jag gå och klä på mig och invänta mamma så vi kan fara och köra!
takecare!  /Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0