the cure

Sitter just nu hemma och lyssnar på lite musik, känner mig trött och allmänts eg så skulle helst vilja stanna hemma, men icket det! Har börjat känna mig lite snorig bara det inte är en förkyldning, kanske svininfluensan?;)
Nä, det tror jag dock inte! Ska inte ta sprutan heller, det är ju bara en vanlig förkyldnig .. dessutom dör det fler i vanlig förkyldning så jag tänker inte spruta in nå onödigt skit i mig!

Idag är det en välbehövlig och bra dag, får ju lov idag och jag ska riktigt njuta av den! Dock är jag grymt avis på jesper,fredrik & patte som drar till Thailand på måndag i 2 veckor!! Lite skönt det hade varit att liga på stranden om dagarna!

Nåja, nu ska jag fixa håret sen börja bege mig mot skolan!


Kommentarer
Postat av: Bella

Åh, jag vet! Men känns lite dyr (eller så är jag snål)



Hela våran skola ska vaccineras v.47 tror jag, ska ni också bli det? ^^

2009-10-23 @ 21:23:17
URL: http://izabellsoderlund.blogg.se/
Postat av: Bella

Nä, det kan tyckas onödigt. Vi lär ju inte dö av den direkt ;p

2009-10-24 @ 10:21:09
URL: http://izabellsoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0