träningsvärk

Hallå! Sitter här i Johans byxor och bh fortfarande, har inte orkat kliva upp ur sängen idag, har bara legat och myst med älsklingen. Men det är rätt så skönt det med.

Vill verkligen ha en loka just nu, men jag orkar inte gå till ica, har så enormt med träningsvärk, har seriöst aldrig haft så här mycket i hela mitt liv så det suger att knappt kunna gå! :P Men ska försöka gå och promenera så att den minskar iallafall.

Ska städa idag har jag tänkt, samt möblera om, kommer nog ta flera timmar eftersom jag inte kan börja mig utan att mina muskler krampar sönder! haha.

Nå nu ska jag väl ta ut tummen ur arslet och börja plocka ihop lite saker!
take care! /Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0