all the above

Imorrn har jag sovmorgon till 12, fuck najs! Och som ett plus på kanten ska jag fara och äta på lyktan med kåkå imorrn, fasiken så mumma!

Ska strax gå och lägga mig så jag är rätt så pigg imorgon. På torsdag åker eller rättare sagt gr jag iväg på hajk med idrott B, vi ska gå 14km, med världens packning sen tälta. Tror det kommer bli rätt så kul faktiskt, fast att sova med mössa och underställ gör man ju inte varje natt. Men tror det blir najs. Kommer iallafall hem på fredag!
OCH hoppas hoppas HOPPAS att det inte regnar, då lär jag bli måttligt jävla less!

Nåja, nu ska jag be älsklingen komma och sova, att ha en varm kropp bakom sig som håller om en är bland det mysigaste och skönaste jag vet :) Älskar dig gubben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0