i'm gone

Hejhej! Idag tog jag faktiskt en paus från renseriet. Vilket känns jävligt skönt, så jag får ta det lugnt för en gångs skull. Hade ju planerat in att ta en promenad då, men har glömt mina skor hemma .. Vilket sög balle.

Ska iallafall snart göra några varma mackor åt mig och Johan, sen lägga oss och se tv kanske.
Finns ju dock inte så mycket att göra. Nåväl, ska kolla om det finns någon bra film att ladda ner.
                                                                         
                                                                                                                                                          /jessica

Kommentarer
Postat av: matilda

mkt läxor?;)

2009-10-02 @ 19:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0