lördag

Sitter just nu och lyssnar på Takidas nya album ' The darker instinct ', finns vissa låtar som är väldigt bra, fast albumet var ju ingen jätte höjdare, men men! Sitter här i morgonrock och har snokat runt på lite bloggar. Ska och äta hos mormor klockan 4, sen blir det att baka bullar!! Fyfan så gott, har riktigt längtat efter att få äta nybakta bullar + ett iskallt mjölk glas! Blir att bara ta det lugnt senare ikväll också, var inte så sugen på fest som jag var i söndags, så blir en skön hemmakväll istället med älsklingen :)

Igår hade jag och johan våran 2 års dag, så vi gick och åt på kina, sen tände vi massa ljus och bara låg och mös hela kvällen. Jätte mysigt var det!

men nu ska jag gå och ta på mig nå kläder sen får jag se vad man hittar på!

/Jessica

Kommentarer
Postat av: soppe

grattis i efterskott till eran 2-års dag :)

2009-09-05 @ 13:25:29
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: jessica

Tack så mycket ;)

2009-09-05 @ 13:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0