T o r s d a g

Hejhej! Har just varit hem och hämtat nå kläder som jag kan ha på skolan imorrn. Sitter just nu och ser idol och snokar runt lite mellan reklamerna.

Är riktigt jävla trött så ska nog gå och sova relativt fort efter idol har slutat, börjar klockan 8 imorrn och går till 3 tror jag. Behöver verkligen få sova ut lite, idag var jag så trött så jag gick och asgarvade hela dagen. Minst lämpligt var att jag,kåkå,jonas & jesper bröt ut i skratt mitt i ett möte vi hade om idrott b, och självklart kunnde jag inte sluta skratta det bara sprutade tårar ur ögonen på mig, trodde allvarligt jag skulle dö i skratt, så mycket har jag inte skrattat på LÄNGE! haha, men så kan det gå!

Nu börjar idol så nu ska jag lägga mig i sängen och se det igen, sen gå och lägga mig med baby ;)
/Jessica


En sån vill jag ha i mitt skåp! :)

Kommentarer
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

Hej!



Vill du bli veckans blogg? Surfa in på min blogg och anmäl dig! Vad har du att förlora? :)



Kram, Frida.

2009-09-11 @ 00:26:49
URL: http://fridabrems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0