M å n d a g

Hejhej! Sitter hemma och har just ätit bullar, var nyss och solade vilket var välbehövligt, skönt om inte annat!
Ska snart fara till Johan, måste bara vänta tills mamma ska hämta syster från jobbet.

Ringde förövrigt rensar gubben, och jag fick plats och kommer att åka till Nyborg nästan varje dag, g r e a t .. Just nu skulle det vara grym bra med körkort, men är ju dock ett tag tills det blir av, måste börja övningsköra lite mer har knappt orkat men det ska jag försöka göra mera.

Måste även försöka plugga bort svenskan jag har kvar, och lite annat jag måste göra klart. Har en tendens till att skjuta upp läxorna till sista sekund, men ska försöka ändra på det!

var även på gymmet idag för typ första gången på 4 månader. Gick förjävligt tungt, men ska försöka komma igång med det igen, veckans tränings schema för mig är nästan fullspäckat,

Tisdag: Spinning
Onsdag: Gym
Torsdag: Spinning
Fredag: Kanske gym  

Fy vad hurtig jag är, nästan så att jag förtjänar ett pris av hurtighet ;)
Haha, nog om det! Nu ska jag gå och packa nå kläder jag ska ha imorrn, sen börja fara! 
/Jessica

 


Kommentarer
Postat av: matilda

Yeyyy träna för mig med! :D

2009-09-08 @ 17:45:04
URL: http://matildavikstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0