boy, you know i care

Jag suger verkligen på att uppdatera här! Har nästan inte tid att sitta här och häcka, har varit så mycket med skolan på sistone, speciellt projektarbetet. Men idag har vi redovisat det muntligt. Våran powerpoint vart 30 minuter och då tog vi inte ens med hälften av det vi skrivit, medans de andra redovisade i ungefär kring 10 minuter. Vart lite uttjatande att prata så länge, men what to do?

Valborgs i helgen. Min gubbe är och lanar och jag funderar vad man kan hitta på. Vill laga god mat, typ en flintastek med potatisgratäng och någon god sås till skulle ju sitta som smäck men får se vad jag hittar på. Kanske man far runt och kollar lite varstans helst i bil. skulle ju regna imorgon.
Måste även till Finland och inhandla lite godsaker inför helgen, måste försöka fixa skjuts bara.
Kommer nog bli en kanon lördag, först blire lite "förfest" hos kåkå med trevligt folk och sen vidare till hotellet.

Föresten.. jag har tagit tummen ur röven och hittat rätt min kamera laddare så kan ju snöra upp lite bilder så fort jag haft den till andvändning.
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och se tv och så småningom somna.
Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0