good girl gone bad!

Har inte uppdaterat på ett tag märkte jag just. Men det enda jag gjort är att umgås med folk typ, har inte hunnit med en enda träning sen i Onsdags, shame on me! Skulle och gmma idag men gick efter en halvtimme eftersom jag var så trött. Men fick mig en promenad till skolan iallafall, vädret var helt awesome!

Ska få med Johan ut på en promenad sen, så tråkigt att gå själv då man inte har någon musik med sig. Min ipod sladd är nämligen borta så jag får inte in några låtar!
Måste börja hårdträna inför balen nu hehehe, har ätit allt för mycket godsaker på sistone!

Kan inte lägga upp några bilder på bloggen heller eftersom jag har tappat bort kamera laddaren så måste försöka leta rätt på den annars blir det att köpa en ny! så jag får ursäkta om den är lite tråkig, men bilder kommer så småning om :)

Nu ska jag ringa efter skjts så jag kan hämta rena kläder, sen ska jag börja med maten, blir kyckling & ris tror jag är sugen på kyckling gryta så det kanske blir det.

ha en bra dag!
/jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0