i move along

Igår drömmde jag att jag var gravid, det var helt sjukt och jag var jätteglad, Johan däremot var inte så glad! Men jag vaknade då "bebisen" sparkade, fast de var för att jag hade ont i magen i verkligheten. Drömmar kan allt bli tokiga, har börjat drömma om aliens och skit om nätterna, var nog sen jag såg en verklighetsbaserad film om aliens, den var riktigt bra faktiskt så jag antar att man är lite uppjagad av den filmen.

Har varit och fått mig en holter som jag ska ha i 5 dagar. För er som inte vet vad de är så är det en bärbar ekg maskin som ska kolla mitt hjärta under dessa dagar. Konstigt nog ska jag ha det så pass länge närman bara i vanliga fall ska ha den över natten, men jag antar att de är sånt som bör kollas eftersom jag går med ont i hjärtat flera gånger i veckan.

Nu ska jag gå och vara social med gubben, han vill tydligen bli utklassad i poker.
/jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0