lördag

Har just klivit ur duschen och väntar på att maten ska bli klar. Lax med potatis & citronsås står på menyn och jag riktigt längtar tills det är klart för ja håller på att hungra ihjäl!

Gymmet gick hyffsat bra, förutom att jag var lite slö. Men magen,ryggen & axlarna fick röra på sig och de kändes helt OK!

Vet inte vad kvällen har att erbjuda riktigt än, men det återstår att se lite senare då jag får tag i mitt hjärta.
Jag antar att han ligger och sover förfullt just nu.

Jag älskar dig jätte mycket även fast du är lite knasig.


Kommentarer
Postat av: Sophie - BF 4 maj!

LITE knasig? haha ;)

2010-04-10 @ 21:14:56
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha extremt mycket fast jag ville bara vara snäll och skriva "lite" i bloggen ;D

2010-04-11 @ 14:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0