oh sunny day

Har kommit in från en promenad för ett litet tag sen, kunde inte hålla mig då solen var framme, grymt skönt!
Orkade inte vara hos Johan för han ville inte vakna så då promenerade jag hem istället :)

Ska fara och handla lite kyckling och sånt om ett tag, ska laga en stark kyckling gryta sen, kommer bli smaskens tror jag!

Sista dagen av påsklovet idag känns ju lagomt surt, fast går bara 4 veckor ungefär sen så går vi ut på praktik tills sist veckan innan studenten. Ska ringa och höra med Luleå brandstation om man får praktisera där, hade varit grymt skoj om man nu får det! Sen så längtar jag ju en hel del till studenten, ska bli fett skönt!

Nu ska jag packa lite kläder sen bege mig in mot stan och handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0