hemma kväll

Benpasset gick grymt bra och nu väntas bara träningsvärken imorgon.
Har nyss ätit lite lax och tryckt i mig en banan.

Kvällen kommer att spenderas framför tvn med mi madre y padre.
Dom har köpt världens godispåse och massa chips och ostbågar, men jag ska INTE äta!
Har köpt mig blåbär som jag ska äta istället, mycket godare och dessutom väldigt nyttigt.

Ska kliva upp kring 10 imorgon så jag kan vända tillbaka dygnet. Blir nog att fara en sväng till gymmet då, blir ett  mage/rygg pass och kanske man klämmer in lite axlar också. Sen funderar jag på om jag ska fara och simma, var jätte länge sen. Fast det återstår ju att se imorgon om orken sitter i.
Nu ska jag gå och äta mina blåbär och sätta mig framför tvn och slappa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0