i'm back!

Nu har jag återfått min motivation till att skriva här igen.
Kommer skriva ganska mycket om träningen eftersom jag har satt upp ett mål och förhoppningsvis kommer de ge de resultaten jag hoppas på! Bland annat dessa;
  • Få bättre kondition
  • Bli slankare & mer muskler
  • Få bort mitt sötsug
Dessa är min prio1 lista som jag först och främst vill uppnå, kommer skriva om hur det går dagligen och vilka resultat det ger!
Ska strax fara iväg och gymma, blir att köra ben & rumpa och sen avsluta med lite mage, och så blir det nog rullbandet ett tag efteråt. Behöver verkligen träna, har gått upp ett antal kilo under påsk, haha!

Nu ska jag gå och byta om och sen bege mig mot Nova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0