can i be the one

Har varit och promenerat 3 kvällar i rad nu, är så härligt att gå då det är höst.
det blir mörkt och man måste ta på sig gossiga tröjor för att inte frysa!

blir lite smått galen att vara själv om kvällarna, nätterna blir sömnlösa och aptiten försvinner.
hoppas verkligen det vänder snart för de sakerna är vad jag gillar mest, man blir så frustrerad.
måste även umgås med någon om dagarna annars blir jag tokig, måste få annat att tänka på,
så hoppas att ni inte tycker jag är pain in the ass då jag vill hitta på nå hela tiden :)

imorgon ska jag ner på stan en sveäääng med kåkå, ska se om ja hittar mig nå nya träningsbrallor eller ett par svin snygga nike braller som jag suktat efter i flera månader. Men dom finns bara i M eller L, och de är alldeles för stort får ju ingen snygg rumpa i dom ;) haha.

Nu ska jag gå och gräva efter mat i skafferiet, är hungrig som tusan.
kan det inte stå en kebabtallrik eller en pizza från buffe där inne? skulle vara så sjukt gott.
kommer aldrig få min efterlängtade buffe mat!
/jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0