at the end of the road i’m pushing everyone away

har fått mig kring 2 timmars sömn och känner mig allmänt grinig & less.
skippar nog stan och far ut på en promenad kring innabäcken istället med bra musik i öronen.
blir gymmet senare, ska ta ut mig på ett riktigt hårt rygg och mag pass, ska bli så skönt att få ur sin frustration.

måste nästan schema lägga mina dagar eftersom jag ska ha någonting att göra hela tiden.
imorgon skulle jag igentligen till luleå men de blir inte av förrens på torsdag, och ja på fredag skulle vi nog en gäng brudar till b4. Så mitt veckoschema är nästan fullt upp, förutom imorgon.

och förövrigt, man behöver inte komma och bry sig om en om allt man gör är att fjeska.
för mår bättre av att få det stödet av mina vänner än att någon falsk ska komma och låtsas bry sig.
thats it!


sometimes you need to put the past behind, the saddest aside.
you need to forget everything you ever felt; your feelings, your thoughts.
everything that was ever there. because you can't get hurt if you don't care.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0