i'm standing on my knees for you, baby!

Har varit till haparanda en sväng idag. Hittade mig 2 linnen och nån sjal samt lite smink i kalix.
Skulle vilja köpa så mycket mer, men den som spar han har! fast nee .. ja hatar att spara!

I helgen är det även luleå kalaset! Det kommer jag att spendera med några snygga b-rudar, tror det kommer bli great! Får ledigt på söndagen med så då blir det övernattning till söndagen.

Gubben och jag har varit tillsammans i 2 år och 11 månader idag. Det är förbannat länge, men jag gillar det.
Visst, vi har haft våra motgångar, ganska mycket på sistone men efter regn kommer solsken va?

förövrigt blir det ingen berner sennen för mig i vinter. Har kommit fram till att jag inte har råd med en sån hund när jag ska skaffa lägenhet och får betala allt själv. Pappa gav förslaget att han köper mig en hund, fast en liten mindre. Trodde han skojade, men tydligen inte.. måste bara hitta mig en snygging först! Sen så kanske det blir en berner sennen till sommaren kanske istället, för en sak som är säker att jag ska vara en ägare till en sådan hund!

Nu ska jag fara och hämta ut ett paket från ica, sen typ ligga hemma och ruttna!
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0